Kunst & Kitsch taxatie dag bij Historisch Museum Vriezenveen

Kijk thuis om u heen en u vindt vast iets waarvan u al jaren heeft gedacht dat het wel eens heel veel geld waard kan zijn. Grijp dan uw kans en geef u op voor de taxatie dag Kunst & Kitsch bij het Historisch Museum in Vriezenveen.

Op 21 september halen we namelijk de heer Enno de Boer als taxateur in huis. Met zijn jarenlange ervaring kan hij alles vertellen over onder andere antiek goud- en zilverwerk, schilderijen, serviesgoed, klokken et cetera. Iedereen die denkt iets van waarde thuis te hebben en graag wil weten of dat ook echt zo is kan zich opgeven. Ook als u niet zozeer de waarde wilt weten maar wel wilt weten welke geschiedenis erachter zit of hoe oud iets is kan gerust komen. U bent van harte welkom op die zaterdag van 10:30 tot 16:00 uur.

Dus geef u op en kom gezellig langs met uw huisraad. De kosten zijn 5 euro per deelnemer en daarvoor wordt uw voorwerp getaxeerd. De koffie en thee krijgt u van ons. Opgeven via info@museumvriezenveen of bellen met 0628508090. Als u toevallig in de buurt van het museum bent dan kunt u zich daar ook opgeven.

Ook kondigen we alvast Thea Kroese aan die op zaterdag 12 oktober verhalen komt vertellen in het museum. Ze staat bekend om haar talent om op humoristische wijze verhalen en anekdotes te vertellen in het Twents.

Thea Kroese heeft een passie voor het behoud en de promotie van de Twentse taal en cultuur. Haar vertellingen gaan over het dagelijks leven, de mensen en de gewoonten in Twente.

Ook voor deze middag kunt u zich opgeven via Info@museumvriezenveen.nl of bellen met 0628508090. De kosten zijn 5 euro per persoon en de koffie/thee is gratis.

Dit alles in het kader van 75 jaar Vereniging Oud Vriezenveen. U kunt overigens ook nog meedoen met de puzzeltocht die is uitgezet en waaraan een leuke prijs is verbonden.

Deze is af te halen bij het museum of via onze website www.museumvriezenveen.nl te downloaden.